dimecres, 29 d’abril del 2009

Entrevista a una profe embarassada

Avui hem tingut una visita molt especial a l´AO. Ens ha visitat la Maria i no ha vingut sola perquè....està embarassada. La Maria, és una profe de mates de l´institut i hem aprofitat que estem estudiant el cos humà, per fer-li algunes preguntes.

-Creus que estàs preparada per ser mare? Si, al 100%

-Coneixes el sexe del teu futur fill? Quin nom li posaràs? Serà un nen i es dirà Adrian.

-Tens " antojos"? No especialment, però he notat que el gust m´ha canviat, ara no puc veure llet.

-Tens dificultats per fer les coses quotidianes amb normalitat? Una miqueta més si, però vaig més lenta.

-Et dona molts cops de peu? A vegades, especialment quan jo estic més tranquila ell està més peleón.

-Vas amb molta freqüència a fer-te revisions? Al principi hi anava més sovint; ara que estic de 30 setmanes, una vegada al mes. Ja només em queda una última ecografia.

-Et va fer il.lusió la primera ecografia que vas veure el teu fill? Si molta, i recordo amb especial emoció la que li vaig sentir el cor per primera vegada.

-Has pensat en donar-li el pit? Si li donaré el pit fins que pugui.

A més a més, ens ha ensenyat algunes ecografies:


Moltes gràcies Maria!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Maria,moltes gràcies per el teu testimoni. Segur que ha estat tota una experiència per als nostres alumnes.
Pilar A